Omplåstring

Andreas har precis bytt plåster på mig och jag blir lite förvånad över att något kan se ut att göra ont, men knappt känns. Det ser ju inte naturligt ut att ha klamrar i magen. Okej när jag stötte till ett av "såren" idag i bilen gjorde det ont. Och jag kom på mig själv att hålla andan när andreas försiktigt drar av det ena plåster efter det andra. Men det gjorde inte ont och de såg bra ut. Vad jag kunde se iaf. 

(null)

(null)


Idag har jag fått i mig allt jag ska och jag fick till och med i lite proteinpulver i soppan till kvällen. Upptäckte idag att en gammal kollega gjort samma operation som jag fast tre månader tidigare! Så skönt att kunna fråga lite och bolla med någon som gått igenom samma sak! Guld värt dessa dagar! 

Det är ännu en del att ha koll på som mattider, mediciner och spruta. Rutiner man ännu inte vant sig med så därför så har jag gjort en kom-ihåg i mobilen. Som hag försöker komma ihåg att uppdatera 🤣

(null)

Nu ska jag ta en tablett mot illamående och förhoppningsvis sova gott. 

Kul att se i statistiken att några hittat tillbaka till bloggen! ❤️

Kommentera här: