Snart så!

Snart får jag tugga. Som jag längtar till på fredag. Men lite med skräckblandad förtjusning då man inte har en aning hur magen kommer att ta det!? Äggröra, köttbullar, fiskgratäng, pressad/mossad potatis och potatismos är några av förslagen  på maträtter. Snälla och mjuka saker för magen. På fredag är det premiär! Ska bli spännande! Är SÅ trött på soppor nu!! 

Imorgon ska jag till Älta och träffa en av mina absoluta favoriter. Emilie! Tänk att allt började vid ett köksbord på folkungargatan för X antal år sedan! Och tacksam för det är jag. Trots att de snart flyttar till Östersund så släpper jag inte taget om henne inte… aldrig! 

(null)

(null)

På torsdag ska agrafferna i magen och på låret bort. Hoppas det inte gör ont!! Men det ska bli skönt. De kliar och jag längtar efter ett bad… men det får nog vänta lite till. Får se vad distriktsköterskan säger om det. 

Nu är det dags för yoghurt och mina vitaminer! 

(null)


På återskrivande 

Kommentera här: